woensdag 3 september 2014

Sandwich-steps #2

Hoi lezers,

Ik ben ein-de-lijk terug van de langste schooldag ever met de zwaarste tas ever. (9,5 kg!!)
Lang leve de kluis. Maar dus daarom nu pas een nieuwe blog. ;)

Sandwich-steps #2

Het beleg

Op een sandwich kan je veel (soorten) beleg doen. Das vanzelfsprekend. Ik doe de klassieke sandwich! Voor mijn sandwich begin ik met alle plakjes-dingen, zodat hij wat langer plat is, zeg maar. ;)
Ik doe:

- Kaas
- Ham

Je kan variëren met:
- Salami
- Kipfilet
- Er zijn talloze soorten kaas ;)

De sla doe ik als één van de laatste onderdelen, omdat sla niet zo lekker wordt als je het lang buiten de koelkast hebt. We komen nu dus aan bij het groenvoer.
Dat zijn:
- Tomaten
- Komkommer
- Sla
- Augurk

Snij alles in stukjes/plakjes en doe het op de rest van het broodje dat je gekozen hebt. Klaar is je broodje!! Duw 'm nog eens stevig aan, zodat niet alles eruit valt.

Eet smakelijk!

Ceetje

Geen opmerkingen: