dinsdag 2 september 2014

School starts again! - Sandwich steps

Heey lezers!

Wie moet er -net zoals ik- nog naar school? Dan ben je vast inmiddels naar school geweest of ga je deze week. Hoe is jullie vakantie geweest? De mijne was super!
Om de schoolweken healthy te beginnen gaat het deze week over sandwiches. Mijn blog zal steeds meer variĆ«ren en er zullen meer foto's en filmpjes komen, want... we krijgen een nieuwe keuken!! Ik weet niet wanneer maar hij komt, maar ik hoop zo snel mogelijk. Het is namelijk een keuken met een enorme koelkast (en vriezer) en twee superovens!! Die zijn groot, de bodem is keramisch (daar bak je op, bye bye bakpapier!) en om je stuff in de oven te doen, zakt die bodem naar beneden! Er is ook een speciale soort professionele ijzeren/metalen plaat waar je deeg op kan kneden enzo. Nice!

Sandwich-steps

Zoals ik al vertelde blog ik deze week over sandwiches. Eerst: De klassieke sandwich!

Sandwich-steps #1
De basis
Het broodje is de basis voor een lekkere sandwich. Er zijn veel soorten broodjes die je kan gebruiken:
- Wit brood
- Bruin brood
- Het Duitse Kaiser broodje
- De Franse baguette (stokbrood)

Sommigen vinden het lekker/gezond om boter op hun brood te doen. Boter is inderdaad gezond en er zitten verschillende goede vitamines in!

Morgen blog ik over het beleg. :)
Eet smakelijk!

Ceetje




Geen opmerkingen: