zondag 21 september 2014

Soms verwacht je iets al...

Beste lezers,

Soms verwacht je iets al. Je ziet het aankomen. Je voelt het aankomen. Je sluit je ogen en besluit dat het niet zo is. Dat je het vast verkeerd hebt. Het is vast niet waar. Toch? Als je zo een poosje doorleeft, en je zou zeggen dat dat enigszins lastig gaat met je ogen dicht, komt zoiets toch onverwachts. Misschien wel hard. Je kan ervan schrikken. Maar je wist het toch al? Maar ja, als jij een lantaarnpaal ziet en besluit om door te lopen met je ogen dicht, komt de klap van die lantaarnpaal nogal hard aan. Maar je wist dat hij kwam. Je wist dat het zou gebeuren, maar niet wanneer. Nou gebeurt er zoiets. Tegen de lantaarnpaal aangelopen. Je kan er omheen draaien, niks zeggen, het weg laten faden, zoals muziek. Maar het beste kan je het gewoon eerlijk zeggen:

Ik ga stoppen met bloggen.

Liep jij tegen de lantaarnpaal aan? Ik wel. Ik vond het superleuk om te doen, en ik heb er van genoten om te bloggen, jullie reacties te lezen, te horen of misschien wel te zien. Maar ik heb het tegenwoordig best wel druk met vanalles en het lukt me gewoon niet meer om erbij te bloggen. Ik verwijder de website niet, maar ik laat het zo, zodat je een keer een recept op kan zoeken en maken. Ik heb sowieso van jullie tips geleerd, (feedback is awesome en supernuttig). Slecht nieuws gaat trouwens ook meestal gepaard met iets wat enigszins goed is. Dan wordt er gezegd: 'Wil je eerst het slechte of het goede nieuws horen?' Maar als dat slechte nieuws heel slecht is, heeft de volgorde meestal geen invloed op de neerslachtigheid die dan soms neerdaalt over de noodlottigen. Maar alsnog heb ik één leuk puntje in dit bericht. Er komt een nieuwe blog in de plaats van deze, maar dat ga ik niet alleen doen. Je zal me er alleen af en toe op terug zien komen. De blog heet WeAreOne en het is een blog van een groepje christelijke meiden (waaronder ik)  die daar veel over willen vertellen en ondertussen ook nog van allerlei andere leuke dingen posten. Maar dat betekent dat ik het topsport-idee van bloggen wat los kan laten en dat er regelmatig wat nieuws op komt te staan. Op het moment zijn we nog druk achter de schermen bezig, met een logo, taakverdeling en allemaal dat soort dingen waar je in je eentje simpelweg niet over na hoeft te denken. Maar waarschijnlijk starten we de blog in oktober. Dan zal ik op deze blog een linkje posten naar de nieuwe blog, WeAreOne. Ik wil jullie bedanken voor het lezen van mijn blog en ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen. (feedback blijft welkom!) Lezers, bedankt!!!!!

Liefs, 

Celine

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heey Celine, goed dat je keuze's maakt en handig dat je deze blog gewoon online laat staan! En heel veel plezier met je nieuwe blog! Leuk!

Groetjes van Jenny

P.S.: je schrijft trouwens leuk!

Anoniem zei

Aw, jammer C. Had het wel verwacht, want je moet er veel tijd insteken. Leuke recepten had je altijd. Zorg anders dat er af en toe ook een recept verschijnt op de nieuwe blog ;)

Groetjes,
Een trouwe lezer