donderdag 19 juni 2014

Muesli

Goedemorgen!

Vandaag maak ik yoghurt met muesli. Yoghurt met muesli is supergezond én lekker. Er is heel veel keuze wat muesli betreft. Je hebt muesli met noten, chocolade, droog (rood) fruit en dan kan dat ook weer onderverdeeld worden in een tal van merken en soorten. Ik vind muesli met chocolade heel lekker, alleen ik vind de stukjes niet zo lekker als ze heel zacht zijn, of wanneer de stukjes van melkchocolade zijn. Het verschilt ook nogal per merk. Ondanks dat heb ik geen vast merk, dus ik heb er niet een die ik je nou echt kan aanbevelen. :) Yoghurt met naturelmuesli is superlekker met honing en vers rood fruit en je kunt er oneindig veel mee variëren. Superlekker! Zo maak je het:
-doe yoghurt in een kom (zoveel als jij lekker vind)
- Roer daarna de door jou gekozen muesli erdoorheen (weer net zoveel als jij lust)
- voeg dan evt. nog andere dingen  toe.

Klaar is je muesli!

Eet smakelijk!
Ceetje

1 opmerking:

Anoniem zei

heey
wanneer ga je weer een artikel schrijven. ik mis het nu al een paar dagen... ik vind het altijd zo leuk wat jij maakt en ik doe veel recepten na.
Je bent echt een groot voorbeeld!!
xx