donderdag 26 juni 2014

Vreemd beleg

Hoi allemaal!

Sorry dat ik zo'n poos niet geblogt heb. Ik heb het een beetje druk de laatste tijd...
Maar vandaag een blogje over vreemde combinaties van beleg. Er zijn een hoop bijzondere combinaties te vinden...

1. Kaas met stroop
Kaas met stroop... ik heb het nog nooit geprobeerd. Maar het schijnt heel erg lekker te zijn!

2. Pindakaas met kipfilet

Dit is zelfs niet op internet te vinden, maar ook heel lekker. Ik bedoel, het is hetzelfde als kip met saté toch?

3. Pindakaas met banaan

Die ben je vast wel een keer tegen gekomen. Ook dit wordt gewoon door mensen gegeten!

4. Pindakaas met hagelslag
Die kennen jullie vast wel. Dat eet mijn broertje dagelijks.
5. Pasta met banaan
Die eet ik zelf heel vaak! Superlekker en het kan ook gewoon mee naar school.
Weet jij nog een vreemde combinatie?
Eet smakelijk!
Ceetje

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat is er vreemd aan pindakaas met hagelslag