vrijdag 6 juni 2014

Zelf pancakes bakken

Hai lezers,

Een paar weken terug lazen jullie over de pancakes die ik gemaakt had. Nu heb ik ze weer gemaakt met een filmpje erbij! Jammer genoeg loopt op een één of andere manier het geluid niet gelijk met het beeld. :( Daar moet je maar ff doorheen kijken. Maak de pancakes zoals het oude recept. Ik heb er nog frambozen doorgedaan, das superlekker!

Ik heb geprobeerd het filmpje te uploaden maar hij deed niet :( Dus dan maar een foto!
 
 
 
Ook heb ik nog een (superjammer) bericht. Ik weet niet of jullie het hebben gehoord maar ik ga (wegens omstandigheden) minder bloggen dan voorheen. Er komt dus niet meer elke dag een post maar een paar keer in een week. :( Dit weekend blog ik ook niet want dan ga ik kamperen met vrienden. :)
Maar geen zorgen hoor :)
 
Eet smakelijk!
 
Ceetje
 
 

3 opmerkingen:

-A- zei

Oké jammer Ceetje, maar ik begrijp het wel. Vanaf nu dan maar even om de 2 dagen kijken of er iets nieuws op staat:)

Anoniem zei

aaahw jammer! waarom ga je minder bloggen :'(

Anoniem zei

Hi! I would like to share your recipes on our site. Making your content available to our users would increase the visits to your blog and we would happy to have your nice images and recipes with us :). If you like the idea, please, visit Volrecepten.be. You will find a link with the instructions in the Top Blogs section.
Hope to see you there soon!