dinsdag 27 mei 2014

Jullie reacties!

Heey lezers,

Ik wou jullie nog even bedanken voor al jullie positieve reacties. Feedback, opbouwende kritiek, eigen recepten, complimenten, ik waardeer het allemaal. Omdat ik al die reacties zo waardeer wil ik daar natuurlijk wat mee gaan doen. Daarom wil ik op woensdag een soort lezersblog posten. Daarin zet ik dan allemaal recepten die jullie mij sturen, via de reacties of via de mail (prinsceline@hotmail.com). Net zoals ik vandaag heb gedaan. :) En op vrijdag zal ik dan filmpjes posten. Als er nog ideeën zijn ofzo, dan hoor ik het graag!

X
Ceetje

2 opmerkingen:

Anoniem zei

heee,

Mag ik mijn recept ook hier achterlaten?

Ik heb een lekker en varierend recept die wel een beetje gek is maar wel heel leuk!

Het is namelijk de Lollyyoghurt!

Je doet je favoriete Yoghurt in een kommetje (bijv. Bosbessenyoghurt of sinaasappel yoghurt) en strooit daar gewoon wat amandelen, cocos, chocosnippers, frambozen, enz. overheen. Dan pak je een lolly. (dit is het minder verantwoorde deel) en roert het door de yoghurt heen. Dan kun je je lolly er steeds doorheen roeren en heb je ook een lekker ontbijt. Het klinkt misschien een beetje gek maar het is echt lekker wat anders en echt lekker! Ik hoop echt dat dit op je site komt!

Groetjes!

Anoniem zei

Heey Ceetje,

Ik zou nog een foto achterlaten van mijn pannekoekjes, hier is hij dan:P

http://imgur.com/x5kIP3U

Ze waren ontzettend goed gelukt en heel erg lekker! Bedankt!