maandag 12 mei 2014

lekker-veel-tijd-voor-een-lekker-ontbijt

Goedemorgen allemaal!

Gisteren heb ik niets op mijn blog gezet, en dat heb je vast gemerkt. Ik wil namelijk niet schrijven op zondag. De zondag is om uit te rusten en niet om te bloggen. Sorry people!
Maar ik eet altijd heel lekker op zondag hoor. :)
Vandaag vertel ik allemaal lekker-veel-tijd-voor-een-lekker-ontbijt ideetjes.
We beginnen met de warme broodjes.
Croissantjes zijn heerlijk bij een zondags ontbijt.
Lekker op croissantjes:
- Pasta
-Jam
-Kaas
-Ham

Je hebt ook nog pistoletjes of Kaiser bolletjes. Die zijn lekker met:
- Vlokken
- Pasta
- (Komijne)kaas
- Ham 
-Suiker en tuinkers
-Etc.
Ei is ook lekker op die broodjes. Deze hele week zal ik proberen zondagse lekker-veel-tijd-voor-een-lekker-ontbijt receptjes en ideetjes te plaatsen.


Eet smakelijk!