dinsdag 27 mei 2014

Lezersrecept

Beste lezers,

Vanmiddag liet een lezer in de reacties een lekker recept achter. Die zet ik natuurlijk op mijn website. Ik zag ook nog een andere lezer met een recept. Ze gaan allebei over Griekse yoghurt. Dus vanmiddag: Griekse yoghurt à la lezers!

Lezer 1:

Doe (ongeveer) drie eetlepels Griekse yoghurt in een bakje/kom en doe daar (ook ongeveer) drie eetlepels bosbessenyoghurt overheen. Doe er dan wat cornflakes/muesli bij en evt. nog wat bosbessen. Je kunt er ook nog kokosrasp bijdoen als je dat hebt.

Superlekker!

Lezer 2:


Eigenlijk heb ik dit recept al gepost! ;) Dat was degene met Griekse yoghurt, honing en walnoten. Dat eet ik zelf ook regelmatig, maar het inspireert wel om een post te doen over Griekse yoghurt!

Heb jij ook nog een lekker (Grieks) (ontbijt) recept?

Eet smakelijk!

Ceetje

Ps: Zoals je misschien al hebt gezien heb ik een pageviewteller erop gezet! Dan kan je zelf kijken hoeveel ik er heb, en hoef je het niet meer te vragen zoals -A en Alice!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey ceetje,

Ik las vandaag je smoothie recept! Ontzettend lekker :)
Ik doe het ook wel eens met bevroren fruit. Je doet wat kwark en bevroren fruit in de blender en je krijgt een gezonde milkshake! Je kan er natuurlijk ook wat suiker bij doen op het wat zoeter te maken ;) Echt super lekker!

xxx

ceetje zei

Hey anoniem,

Klinkt superlekker! Bedankt voor het recept. Ik zal het zeker een x posten!

x Ceetje

Anoniem zei

Aaaah dankjewel dat je mijn recept erop hebt geplaatst! Echt leuk!

Maar nog een tipje,
Gebruik foto's bij je posts, dat is eigenlijk nog veel leuker! Dat maakt het wat aantrekkelijker! :)

Anoniem zei

Hoi, ik heb ook een leuk ideetje!
Ik eet zelf heel graag yoghurt met stroop dat is erg lekker!!!
Ik hoop dat je het een keertje wilt proberen :)