vrijdag 30 mei 2014

Ontbijt a-la-camping

Goedemorgen lezers,

Hier i'sie dan, het beloofde filmpje! Ik ben op vakantie, dus dan is het allemaal wat primitief. Dus: Hoe ontbijt je op een camping? Gelukkig bestaat er kwark, en is er overal fruit te koop. Kwark met fruit dus. In mijn geval, banaan met honing en kwark! Hoe maak je het:
Doe wat kwark in een kom. Snijdt al het fruit in stukjes en doe het in de kwark. (Ik gebruik banaan en honing.) Dan kan je om het zoeter te maken nog suiker/stevia toevoegen. Dat is met honing niet nodig. Het is makkelijk en snel. (Ik kan namelijk nu geen ingewikkelde dingen maken.)

Hieronder vind je het filmpje:



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Misschien moet je je filmpje op youtube zetten een een youtube vlog beginnen dat is ook erg leuk
Xx
Alice

Anoniem zei

Superleuk het filmpje! En ook superlekker!
Ga zo door! :)

ceetje zei

Hoi,

Bedankt! En Alice: Dat is ook leuk, alleen ik vind bloggen toch fijner. Het is iets gemakkelijker. :) Misschien is het wel wat voor jou!

X Ceetje