donderdag 29 mei 2014

Vakantie

Goedemorgen lezers,

Vandaag gaan we voor wat gezonds, vier-granen muesli. Dat is superlekker en gezond! Ik heb ook nog een kleine (grote) mededeling. Morgen komt er een filmpje, want dat ik beloofd. Maar: ik ben dan op vakantie dus het wordt nog geen ingewikkeld of bijzonder recept. Ik ga namelijk naar een camping. Gelukkig kan ik wel internet regelen, maar ga er maar even vanuit dat de blogs er wat later opstaan dan normaal. :) Geen zorgen hoor, ik doe m'n best. ;)
Maar jullie merken ook al wel dat deze later is. Laten we weer teruggaan naar de vier-granen muesli. Deze muesli is lekker met yoghurt en rood fruit. Het lekkerst is: Framboos of aardbei. Hoe maak je het:
- doe een paar eetlepels yoghurt in een kommetje. (net zoveel als jij lekker vindt)
- daar doe je de muesli overheen. Hier is weer hetzelfde: doe er net zoveel in als jij lekker vindt.
- dan kun je nog, om het af te maken, er rood fruit over doen. Ikzelf vind framboos het lekkerste.
Tadaa! Superlekker ontbijt.
Hieronder vind je nog foto's van de verpakking. Dan weet je precies welke ik gebruik!

Eet smakelijk!

Ceetje

Geen opmerkingen: