donderdag 22 mei 2014

Nieuw

Goedemorgen!


Ik heb nog helemaal geen mailtjes gehad. :( Superjammer. Maar... Ik heb mijn blog iets aangepast. Je kan nu reacties achterlaten. Zo kan ik zien of mijn blogs nou écht worden gelezen en of ze worden gewaardeerd. Ik geef ook vandaag nog geen recept, ik hoop nog steeds dat ik een mailtje krijg van iemand. Als dat niet zo is doe ik nog een paar testjes om te kijken of ik lezers heb. Als niemand reageert kap ik ermee. :) Jammer, jammer! Sorry mensjes.

Eet smakelijk!

p.s.: Succes met een ontbijt maken :P

16 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi ik lees het elke dag ik vind het erg leuk !

xx anoniem

ceetje zei

Leuk dat je het leest! Dan ga ik zeker door! ;)

xx Ceetje

Anoniem zei

Hey ceetje,
Niet stoppen hoor! Ik heb nu al vet veel van je recepten gemaakt en het was super!
X

Anoniem zei

Ha Celine,

Wat leuk zeg!
Ik wist helemaal niet van je blog!
Ik ga het uitproberen.

Liefs Mariska

ceetje zei

Oké, oké, ik heb me vergist. Jullie lezen het zeker! Ik ben jullie echt superdankbaar!

XXX Ceetje

Anoniem zei

Hooii,
Ik heb het ff via je facebook ;)
Ziet er goed uit!

X Rhodé

Anoniem zei

Niet stoppen hoor! Het is super leuk!

xxx

Anoniem zei

hey ceetje,

ik heb al vaak een recept van jou geprobeerd. Maar ik vind het soms lastig hoe je het moet klaarmaken. Zou je misschien een keer een filmpje willen maken dat je het voordoet

xxx

Anoniem zei

oh super leuke blog! ga er alsjeblieft mee door, en goed idee van dat filmen!

xx

Anoniem zei

Het zou idd heel leuk zijn als je meer foto's van de gerechten zou plaatsen of filmpjes zou maken! Ga door!

Anoniem zei

GOED GEDAAN CEETJESHAPPERDEPAP!
ik vind dat je het heel goed doet blijf zo door gaan!!!

ceetje zei

Oh wat een lieve reacties en veel views!! Ik zal proberen om ook filmpjes te plaatsen :)

Anoniem zei

Super leuk dat je filmpjes gaat plaatsen!!

xx A

Anoniem zei

Wooow super leuk idee!!! Filmpjes zijn ook erg leuk, een tip. p.s. de pancakes waren heerlijk! :)) xxx

ceetje zei

Fijn dat de pancakes lekker waren! Ik ga zeker een paar x filmpjes plaatsen!
X Ceetje

Anoniem zei

Hoihoi, ook ik vind je blog heeeeeel leuk; wat staan er grappige recepten in. Pap met drop bijvoorbeeld... ;-)
Ik heb wel een gezond recept: griekse yogurt, 2 eetlepels tarwezemelen en 2 of 3 druppeltjes stevia (heeeeel gezond en best lekker).

Of:
griekse yogurt met zelfgemaakte notenmuesli en wat druppeltjes stevia: lekkerrrrr!

groetjes, Katja