woensdag 28 mei 2014

Lezersblog

Goedemorgen,

Het is woensdag en dat betekent: Lezersrecepten! Jullie hebben alweer zoveel reacties achtergelaten dat dat prima vanaf vandaag in kan gaan. Leuk! Ik las er 3. Hier zijn ze:

Lezer 1:
Lollyyoghurt

Doe je favoriete yoghurt in een kommetje. (bijv. bosbessenyoghurt of sinaasappelyoghurt) Daar doe je simpelweg wat kokosrasp, frambozen, amandelen, kokos, chocosnippers etc. overheen. Dan pak je een lolly (het minder verantwoorde deel) en roert het door de yoghurt heen. Dan kun je de lolly er gewoon steeds doorheen roeren en dan heb je een heel lekker ontbijt! Het klinkt vreemd, maar het is lekker.

Lezer 2:
Yoghurt met stroop is heel lekker!

Lezer 3:
Kwark met bevroren fruit. Doe wat kwark in de blender en bevroren fruit, zoals: bosbessen, aardbeien, rood fruit etc. Dan heb je zo een gezonde milkshake! Natuurlijk kan je er nog wat stevia/suiker in doen om het zoeter te maken.

Lezer 4;
Die lezer had een foto van zijn/haar zelfgebakken pancakes gestuurd. Bij deze!

Hebben jullie ook al op mijn ontbijt?! Pagina gekeken? Daar heb een galerij opgezet van leuke boterhammen. Kijk zelf maar!

Eet smakelijk!
Ceetje

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hey ceetje,

leuk dat je nu recepten van lezers erop zet, en ik kijk erg uit naar je filmpje vrijdag!!

xx

Anoniem zei

Hey,

Dit is ook een heel lekker ontbijtje, ik eet het bijna elke ochtend:

Yoghurt/kwark met cruesli en gedroogde cranberries of rozijnen, echt super lekker!

x Lisa

ceetje zei

Hey,

Klinkt superlekker! Die bewaar ik voor volgende week. Thanks!

X Ceetje