vrijdag 23 mei 2014

Pancakes

Hooggeëerde lezers ;) ,

Ik ga zeker weten door met bloggen! Ik heb mn blog ff gepromoot op fb (mogen jullie ook doen hoor ;) Ik heb een share-knop ;) en geef vandaag weer een superlekker recept. Ik had gisteren 118 pageviews! We gaan pancakes maken! Ik heb het recept van girlsscene, ook een soort (enorme) blog. Ik heb 1 x pancakes gegeten en het k wil het zelf ook wel weer proberen!
Americain pancakes
Dit is het recept:
Nodig:
-150 gram bloem
-1 theelepel bakpoeder
- 150 milliliter melk
-60 gram kristalsuiker
- 1 ei
Stap 1:
Zeef de bloem en het bakpoeder en meng in een beslagkom met de suiker.
Stap 2:
Klop de melk en het ei door elkaar.
Stap 3:
Mix het ei-mengsel met het bloem,mengsel
Stap 4:
Zet je beslag een half uur in de koelkast
Stap 5:
Verhit (room) boter in een pan en zorg dat de pan goed warm is.
Stap 6:
Gebruik een diepe lepel om het beslag in de pan te gieten. Bij mij passen er ongeveer drie in één pan.
Het recept is voor ongeveer 15 pancakes.
Eet smakelijk!

8 opmerkingen:

ceetje zei

Dit recept had ik vanmorgen gemaakt ;)

Anoniem zei

Weet je wat ook ontzettend lekker is! Grieks yoghurt of kwark met honing en walnoten!

En super goed bezig! Ik lees elke dag ;)

Xxx

Anoniem zei

Ga het nu proberen. Kan ik ook een foto als reactie achterlaten?

ceetje zei

Dat weet ik eigenlijk niet. Je kunt de foto wel naar mij sturen, dan zet ik hem op mijn blog. ;)
X Ceetje

ceetje zei

Trouwens mijn e-mail is:
prinsceline@gmail.com

Anoniem zei

heee,
ik heb een tip voor je !
als je iets van smoothies erop zet, kun je beter gewoon een recept doen en niet zeggen doe al het fruit wat je in huis hebt in de blender, dat is niet zo leuk snap je.

het is gewoon opbouwende kritiek hoor!
ga zo door!

ceetje zei

Bedankt voor de tip! Zal ik voortaan doen ;) Het is fijn om opbouwende kritiek te horen, daar wordt mijn blog alleen maar leuker van!

X Ceetje

Anoniem zei

Fijn dat je het begrijpt! :)