zaterdag 24 mei 2014

Smoothie-de-luxe

Goedemorgen!

Het weekend is weer aangebroken en ik lig nog te luieren in m'n bed. Jullie vroegen of ik ook filmpjes zou willen plaatsen en omdat dat best lastig gaat (ik heb alleen een usb-portal op mn laptop/tablet) wil ik dat voortaan op vrijdag gaan doen. Dan heb ik namelijk 's morgens ook wat meer tijd om te filmen. Vandaag vertel ik jullie ideeën voor een smoothie-de-luxe. Een smoothie is eigenlijk heel simpel. Ik dronk het heel vaak toen ik m'n beugel kreeg. :) Je kunt eigenlijk al het fruit wat je in huis hebt in je smoothie doen. Je snijd al je fruit in stukjes en doet het in de blender. Dan is het lekker om er wat yoghurt bij te doen, dat geeft meer smaak en dan wordt de smoothie wat dikker.
Naast fruit kun je er ook munt in doen. Dat geeft een lekker frisse smaak en staat leuk bij de servering. Je kunt er van alles net zoveel in doen als je hebt/lekker lijkt. Een tip: banaan is heel overheersend. Daar kun je er dus beter niet teveel van indoen. Ook kun je stukjes kokos in je smoothie doen. Kokos is alleen niet zo sterk van smaak dus dan heb je weer wat meer nodig. Kokos kun je kopen bij de AH in een bakje van... 1,50 geloof ik.  Dan kun je het in een grote beker doen (ik heb geen hoeveelheden maar meestal heb ik over dus dan geef ik dat aan mijn moeder ofz.). Aardbeien blijven een beetje drijven dus daarvan kun je leuk een partje op je smoothie doen. Net zoals een takje munt. Jummie!

Eet smakelijk!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

mmmmm lekkerrrrr

Anoniem zei

heey ceetje! ik vind het echt leuk dat je dit doet, ik kijk elke dag op je blog!!!! heb je al veel views gehad?

Alice

Anoniem zei

heey ceetje, Ik heb gister de lekkere smoothie gemaakt! Ik vind het super dat je dit doet en ik heb veel zin in vrijdag dan komt er eindelijk een filmpje :)

-A-

ceetje zei


hoi A en Alice,

Ja ik heb al veel views gehad! Fijn dat jullie mijn blog leuk vinden. Straks komt er een nieuw recept!

X Ceetje